اقساط - An Overview

Wiki Article

توجه داشته باشید که حتی یک عفونت ساده دهان موجب عدم موفقیت در عمل ایمپلنت دندان است. مهم ترین گزینه ها در کاشت موفقیت آمیز ایمپلنت دندان شامل موارد زیر است:

پزشک خوب در کنار معرفی دندانپزشکان خوب در نیشابور در شهرهای نزدیک مثل تایباد به معرفی بهترین دندانپزشکان می‌پردازد.

افرادی که تحت این روش قرار گرفته و اقدام به ایمپلنت دندان خود میکنند ممکن است در حین یا پس از آن دچار عوارضی شوند. این موارد ممکن است شامل موارد زیر باشد:

و اینکه برای کاشت ایمپلنت ابتدا باید وضعیت استخوان فک و لثه هاتون بررسی شود و بعد برای کاشت اقدام شود.

بعد از کاشت دندان باید توسط متخصص جراحی فک و دهان هر ۶ ماه یکبار برای معاینه و بررسی وضعیت ایمپلنت مورد معاینه قرار بگیرید.

اباتمنت پیش ساخته اباتمنتی است که از قبل با دستگاه طراحی و ساخته شده، روی ایمپلنت امتحان شده و read more آماده همراه با ایمپلنت به فروش می رسد.

آنالوگ ایمپلنت که نسخه کپی بدنه ایمپلنت است، به کوپینگ ترنسفر پیچ می شود.

معمولاً پس از گذشت ۲۴–۱۲ هفته لثه اطراف فیکسچر را می‌گیرد ، سپس روی فیکسچر ،اباتمنت متصل می گردد و سپس روی آن روکش (پروتز ثابت) گذاشته می شود.

سیاست انتشار مطالب سیاست انتشار مقالات پزشکی در دکترتو

ایمپلنت دندان یا کاشت دندان مفیدتر از دندان مصنوعی است به این دلیل که به طور ثابت در محلی که دندان از دست رفته است، وجود دارد.

موارد زیر گزینه مناسبی برای انجام کامپوزیت نیستند: ساییدگی یا پوسیدگی شدید دندانی

پرکننده رزین می‌تواند از شیشه یا سرامیک ساخته شود. پرکننده‌های شیشه معمولاً از سیلیس بلوری، دی‌اکسید سیلیکون، شیشه لیتیوم / باریم آلومینیوم و شیشه بوروسیلیکات حاوی روی / استرانتیوم / لیتیم ساخته می‌شوند.

در روش کامپوزیت در واقع دندانپزشک یک دندان جدید از متریال خام برای شما می‌سازد. به این خاطر دقت، مهارت و ظرافت کار دندانپزشک تأثیر بسیار زیادی در نتیجه نهایی کار دارد، پس باید در انتخاب دندانپزشک برای انجام کامپوزیت دقت زیادی داشته باشید.

سعید گفت: ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ در ۱۰:۴۷ ب٫ظ فوق العاده بود.مرسی تشکر

Report this wiki page